"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

7 marca 2016

7 - 15 Marca

Modlitwa "Pancerz Świętego Patryka"


Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Potężną moc wezwania Trójcy
Poprzez moc wiary w Trzy Osoby
I przez moc wyznania Jedyności Osoby
Stwórcy wszelkiego stworzenia.

Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Moc Chrystusowego narodzenia i chrztu
Moc Jego ukrzyżowania i złożenia do grobu
Moc Jego zmartwychwstania i wstąpienia do nieba
Moc Jego przyjścia w dzień ostatecznego sądu.

Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Moc potężnej miłości cherubów
Posłuszeństwa aniołów
Posługi archaniołów
Nadziei na zmartwychwstanie i nagrodę
Modlitw patriarchów
Przepowiedni proroków
Wyznania wiary wierzących
Niewinności świętych dziewic
Uczynków prawych mężów.

Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Moc wszystkich potęg nieba:
Jasności słońca
Blasku księżyca
Przepychu ognia
Szybkości pioruna
Chyżości wiatru
Przepastności otchłani morskiej
Masywności ziemi
Uporczywości skały.

Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Potęgę Boga, by mnie wieść i strzec
Jego wzrok, który czuwa
Jego moc, by trwać
Jego ucho do moich przychylone warg.
Mądrość mego Boga ku nauce
Dłoń co wskaże drogę
Puklerz ku obronie
Słowo Boże w miejsce moich słów
Hufce Nieba na mą tylną straż-

Przed zasadzkami diabła
Przed zakusami grzechu
Od każdego kto mi źle życzy
Z dala czy z bliska
Samotnie czy w tłumie.

Wzywam wszystkie te potęgi
Niech staną miedzy mną a wszelkim złem
Każdą bezlitosną, okrutną mocą
Która może zagrażać memu ciału i duszy
Przeciwko zaklęciom fałszywych proroków
Przeciwko mrocznym prawom pogaństwa
Przeciwko fałszywym prawom herezji
Przeciwko czarom i magii
Przeciwko każdej wiedzy
Która znieprawia ciało i duszę człowieka.

Chrystus! By uchronił mnie dziś
Od trucizny, od spalenia
Od utopienia, od ran
Aż otrzymam mą sutą nagrodę.

Chrystus ze mną, Chrystus przede mną
Chrystus za mną, Chrystus we mnie

Chrystus pod stopami, Chrystus nade mną
Chrystus po prawicy, Chrystus po lewicy
Chrystus gdy się kładę, Chrystus kiedy siadam
Chrystus gdy powstaję.

Chrystus w sercu każdego, kto o mnie myśli
Chrystus w ustach każdego, kto o mnie mówi
Chrystus w oczach każdego, kto na mnie patrzy
Chrystus w uszach każdego, kto mnie słucha.

Przytwierdzam do siebie na ten dzień
Potężną moc wezwania imienia Trójcy
Poprzez moc wiary w Trzy Osoby
I przez moc wyznania Jedyności Osoby
Stwórcy wszelkiego stworzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz