"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

30 marca 2020

31 marzec - 8 kwiecień

Litania pokory


Jezu cichy i pokornego serca, wysłuchaj mnie!

Od pragnienia, by być szanowanym - wybaw mnie Panie!
Od pragnienia, by być kochanym - .....
Od pragnienia, by być chwalonym - .....
Od pragnienia, by obdarzano mnie czcią i zaszczytami -....
Od pragnienia, by zwracano się do mnie o radę - ....
Od pragnienia, by być podziwianym - ....
Od obawy, by nie być upokorzonym - ....
Od obawy, by nie być lekceważonym -...
Od obawy, by nie być odrzuconym -....
Od obawy, by nie być oszukanym -....
Od obawy, by nie być zapomnianym -...
Od obawy, by nie być wyśmianym -....
Od obawy, by nie być obrażonym -....
Od obawy, by nie być podejrzanym -....
Od obawy ,by nie być ostatnim -....

Aby inni byli bardziej kochani ode mnie - daj mi łaskę pragnienia tego, Panie.
Aby inni mogli wzrastać w opinii świata, a ja mógł się umniejszać - .....
Aby inni mogli być chwaleni, a o mnie się nie troszczono -....
Aby inni mogli być bardziej lubiani we wszystkim -....
Aby oni byli świętsi ode mnie, bylebym ja, na ile mogę, stał się święty - ....
Abym nienawidził wszelki grzech, a pragnął świętości całym sercem - .....
Abym pragnął zawsze poznać prawdę o sobie -....
Abym zawsze pragnął uznać prawdę o sobie -....
Abym zawsze pragnął żyć prawdą o sobie -....
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz