"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

24 kwietnia 2018

25 kwiecień - 3 maj

Modlitwa w ważnej potrzebie

O mój Boże, dla którego żyję, w którego
wierzę, w którym całą moją nadzieję
i ufność pokładam!
Wysłuchaj mnie - bo Ty wszystko możesz
Natchnij mnie,
Radź mi,
Utrzymuj mnie,
Umocnij mnie,
Ułagodź mnie,
Wstrzymuj mnie,
Broń mnie,
Zasłoń mnie,
Prowadź mnie,
Pociesz mnie,
Błogosław mnie,
Czuwaj nade mną,
Ucz mnie,
Oświeć mnie,
Przestrzeż mnie,
Podnieś mnie,
Uspokój mnie,
Przepuść mi,
Zbaw mnie,
Amen.

O najsłodszy Jezu, nie bądź mi Sędzią, ale Zbawcą!
O Matko Syna Bożego, bądź Matką mnie dziecka grzesznego.
Słodkie Serce Jezusa, bądź moją miłością.
(Odprawiając tą nowennę za inną osobę należy mówić -natchnij ją (go), radź jej (mu) itd.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz