"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

23 marca 2018

23 - 31 marzec



    Litania pokory

    Jezu cichy i pokornego serca, wysłuchaj mnie!

    - od pragnienia, bym był szanowany - wybaw mnie Panie!
    - od pragnienia, bym był kochany - .....
    - od pragnienia, bym był chwalony - .....
    - od pragnienia, by obdarzano mnie czcią i zaszczytami -....
    - od pragnienia, by zwracano się do mnie o radę - ....
    - od pragnienia, bym był podziwiany - ....
    - od obawy, bym nie był upokorzony - ....
    - od obawy, bym nie był lekceważony -...
    - od obawy, bym nie był odrzucony -....
    - od obawy, bym nie był oszukany -....
    - od obawy, bym nie był zapomniany -...
    - od obawy, bym nie był wyśmiany -....
    - od obawy, bym nie był obrażony -....
    - od obawy, bym nie był podejrzewany -....
    - od obawy, bym nie był ostatni -....

    - aby inni byli bardziej kochani ode mnie - daj mi łaskę pragnienia tego, Panie
    - aby inni mogli wzrastać w opinii świata, a ja mógł się umniejszać - .....
    - aby inni mogli być chwaleni, a o mnie się nie troszczono -....
    - aby inni mogli być bardziej lubiani -....
    - aby inni byli świętsi ode mnie, bylebym ja na ile tylko mogę, stał się święty - ....
    - abym nienawidził wszelki grzech a pragnął świętości całym sercem - .....
    - abym pragnął zawsze poznać prawdę o sobie -....
    - abym zawsze pragnął uznać prawdę o sobie -....
    - abym zawsze pragnął żyć prawdą o sobie -....

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz