"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

13 października 2016

13 - 21 październik

Nowenna do Jezusa w ważnej potrzebie

O mój Boże, dla którego żyję, w którego wierzę,
w którym całą moją nadzieję i ufność pokładam!
Wysłuchaj mnie, bo Ty wszystko możesz.
Natchnij mnie, bo Ty wszystko możesz.
Radź mi, bo Ty wszystko możesz.
Utrzymuj mnie, bo Ty wszystko możesz.
Umocnij mnie, bo Ty wszystko możesz.
Ułagodź mnie, bo Ty wszystko możesz.
Wstrzymuj mnie, bo Ty wszystko możesz.
Broń mnie, bo Ty wszystko możesz.
Zasłoń mnie, bo Ty wszystko możesz.
Prowadź mnie, bo Ty wszystko możesz.
Pociesz mnie, bo Ty wszystko możesz.
Błogosław mnie, bo Ty wszystko możesz.
Czuwaj nade mną, bo Ty wszystko możesz.
Ucz mnie, bo Ty wszystko możesz.
Oświeć mnie, bo Ty wszystko możesz.
Przestrzeż mnie, bo Ty wszystko możesz.
Podnieś mnie, bo Ty wszystko możesz.
Uspokój mnie, bo Ty wszystko możesz.
Przepuść mi, bo Ty wszystko możesz.
Zbaw mnie, bo Ty wszystko możesz.
O najsłodszy Jezu, nie bądź mi Sędzią, ale Zbawcą!
O Matko Syna Bożego, bądź Matką mnie dziecka grzesznego.
Serce Jezusa, bądź moją miłością. 

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz