"Umiłowani, miłujmy się wzajemnie ponieważ miłość jest z Boga. Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest Miłością" 1J4.7-8

25 maja 2016

26 maja - 3 czerwca

Modlitwa do eucharystycznego Serca Pana Jezusa 

Serce Jezusa w Eucharystii, słodki towarzyszu naszego ziemskiego wygnania, cześć Ci oddaję.
Serce eucharystyczne Jezusa,
Serce samotne,
Serce upokorzone,
Serce opuszczone,
Serce wzgardzone,
Serce znieważone,
Serce zapomniane przez ludzi,
Serce pragnące być kochane,
Serce cierpliwe w oczekiwaniu na nas,
Serce skore w wysłuchiwaniu nas,
Serce spragnione próśb naszych,
Serce źródło łask nowych,
Serce milczące, które pragnie przemawiać do dusz,
Serce będące słodkim schronieniem życia ukrytego,
Serce, które uczy tajemnic połączenia się z Bogiem,
Serce eucharystyczne Jezusa, zmiłuj się nad nami.
Spraw, abym ugasił pragnienie Twoje: pragnienie zbawienia i uświęcania mnie; ażebym oczyszczony odwzajemnił Ci się prawdziwą i czystą miłością. 

Panie przyjmij mnie, oddaję się Tobie. Ofiaruję Ci wszystkie moje uczynki, mój rozum, abyś go oświecił; moje serce, abyś nim kierował; moją wolę, abyś ją ustalił; moją nędzę, abyś ją wspomagał; moją duszę i moje ciało, abyś je posilał.
Eucharystyczne Serce Jezusa, obym już nie żył dla siebie, lecz abyś Ty żył we mnie. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz